قابل توجه...

سلام به همه ی دوستای گلم...

امیدوارم که حالتون خوب باشه، زیاد مقدمه چینی نمیکنم، راستش دوستای خوبم...

من به خاطر یه سری مشکلات نتونستم یه چند ماهی بیام و به وبم برسم ولی بهتون قول میدم که:

به زودی براتون آپ کنم، اگه...

در خواستی داشتید حتما بهم بگید تا براتون بزارم...

بازم به خاطر نبودنم ازتون معذرت میخوام...

 

خیلی زیاد دوستتون دارم...

Mania...



نظرات شما عزیزان:

ســاجــده
ساعت10:37---15 مرداد 1393
سلام بر عشقووووووووووووی من مانیا چطوری جیگر وبو هک کردن یه وب واسه کیوانیچ زدم روز عید فطر حتما بیا و نظر بده عشقم بووووووووووووووووووووس اینم ادرسشwww.kivanchtatlitug1.blogfa.com
من عاشق کیوانیچممممممم
پاسخ Mania: سلام دوستم، ساجده جونم من با سیستم بلاگفا مشکل دارم نظرام ثبت نمیشه، نمیدونم چیکار کنم!!!؟؟؟


محمد تنها
ساعت12:34---22 تير 1393
خوب بود
سری به منم بزن
پاسخ Mania: باشه حتما...


ساجده
ساعت12:58---8 بهمن 1392
سلام مانیا جون تو اسمونا دنبالت می گشتم کجا بودی دختر من به وبت همیشه سر میزدم ولی اصلا خبری از تو نبود تا امروز اومدم نظر دادم البته دیروز هم اومده بودم وبت اصلا وقت نداشتم نظر بدم شرمنده ابجی خوب اون وبلاگ قبلیه رو حذف کن و این وبلاگ جدیدمو جایگزینش کن عنوانش جداب ترین فیلم های ترکی و اینم ادرسش http://kuzeyandjemre.blogfa.com/ بلینکم لینک شدی گلم


_______(¯`:´¯)
_____ (¯ `•✦.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯)
(¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
-_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
-----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___|___|___|_____|___|___|___|___
__|___|___|____|___|___|____|__|__
___|___|___|____|___|___|_|__|___|_
__|___|___|____|___|___|___|___|__
اپم بیا مطلب وبم رو بخون لذت ببر
راستی یه خبر بد من شاید فردا یعنی نمی دونم شایدم دوروز دیگه اینترنتم قطع بشه طول میکشه تا وصلش کنم اومدم خوشحال میشم بین لینکات باشم و همین طور تو هم تو وبم نظر داده باشی
مرسی ابجی گلم دلم برات تنگ میشه

دختر خاله سورنا به مانیا خبر بده که ساجده نظر داد
پاسخ Mania: سلام ساجده جونم، ببخشید این چند وقته نمیتونستم بیام به وبم برسم، الآن میام پیشت...


a-h
ساعت16:20---9 دی 1392
نیستی یا کامنتای منو نمیزاری

raha
ساعت14:45---27 آذر 1392
salam mainia.omdivaram zodtar beyay va movaffagh bashi

in adrese amir hast

tolgahansayisman1.blogfa.com
پاسخ:من سورنا دختر خاله ی مانیا هستم، ولی بهش میگم که آدرس امیر رو دادید


پارمیدا
ساعت23:52---20 آذر 1392
مانیا جون خیلی دلم برات تنگ شده بود ایشالا هرچه زودتر سرت خلوت شه بتونی بیای وب منتظرتم عزیزم موفق باشی
پاسخ:من سورنا دختر خاله ی مانیا هستم، حتما بهش میگم اومدید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 22 تير 1393برچسب:,

] [ 12:26 ] [ مانیا*** ]

[ ]

مجله اينترنتي دانستني ها ، عکس عاشقانه جديد ، اس ام اس هاي عاشقانه

Up Page
کد پرش به بالای صفحه وب