عمر گل لاله سری دوم...

بچه ها این جا کجاس؟!هر کی میدونه لطفا بهم بگه...!

وااااااااا آخه الآن وقت خوابه؟!

آخی،چرا ناراحتی؟!

وووووووووووووووووووووووووووووو...

حالا میرسیم به عکس رقیب عشقی چنار ایلگاز...

ایش،این انگشت کوچیکه ی چنارم نمیشه،آخه توپراک جان آدم بهتر از این پیدا نکردی؟؟؟!

وااااااااااااااااااااااااالااااااااااااااااااااااا...

حالا بگذریم،مرسی از دوست خوبم سحر که این عکس ها رو برام فرستاد...

اگه نظر ندادید دیگه نه من نه شما...

به قول یکی از دوستام بای تا های...

بـــــــــــــــــابـــــــــــــــــای...


نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت20:03---18 مرداد 1393
مانيا وبلاگت خيلي قشنگه مممممنووووون دوست خوبم راستي من عاشق چنارم من ٧٥٦تا عكس ازش دارم بازم مرسي
پاسخ Mania: خواهش دوستم، مرسی از تو که اومدی...


رقیه
ساعت10:30---26 خرداد 1393
سلام مانیا جان امید وارم همیشه حالت خوب باشه ایا واقعا تولگاهان و سلن از هم جدا شدند یا شایعه است ممنونم از تو
پاسخ Mania: سلام عزیزم، نه رقیه جان شایعش اونا جدا نشدن...


zainb12
ساعت11:52---27 آذر 1392
سلاممممممممم مانيا جونم خوفى آجى؟ من دوباره اومدمممممممم

من فكر كنم اونجا خونه ايكيت ومنور باشه

اه اه اه برو بابا توبراك از اون بى ريخت خوشش نمياد آخه جنارو ول كنه بعد بره عاشق اين ايكبرى بشه ايييييييييييييييييييش حالم بد شد آجى من جند تا قسمتش رو به تركى ديدم اما هيج جيز نفهميدم:) خخخخخخ از 118و119و120و121و122و123و124 كه آخراش توبراك وجنار رفتن فوتبال نكاه كنن كه فوتبال تموم ميشه و جنار توبراك رو بوس ميكنه 118 قسمت اولش در فصل جهارمشه بازم فهميدم بهتون ميكم باباى آجى جوووووووووووووووووووووووونممم
پاسخ:مانیا بفهمه خیلی خوش حال میشه حتما بهش میگم، راستی من دختر خاله ی مانیا سورنا هستم


kourosh
ساعت19:27---27 آبان 1392
منم کوروش دیگه وب ندارم گور بابا عمر گل لاله
پاسخ مانیا:وای ناراحت شدم،این حرفای زشت رو نزن......!


مستانه
ساعت19:42---16 آبان 1392
سلام مانیا جون خوبی من متولد اذر 1374هستم و الانم سال چهارمم عزیزم
پاسخ مانیا:والا نمیدونم چی بگم............؟!


a-h
ساعت0:10---16 آبان 1392
وای مانی جونم اگه بدونی این هفته چقد خسته شدم فقط امتحان بخدا پکیدم دیگه راستی حتما برات دعا میکنم عزیزم
پاسخ مانیا:چه تفاهمی منم این هفته همش امتحان داشتم،مرسی عزیزم که برام دعا میکنی...!


a-h
ساعت22:56---13 آبان 1392
بابا سامو میگم دیگه
پاسخ مانیا:مگه سام چی شده که میگی مبارکه؟ نه عزیزم فکر بد نکن از این خبرا نیست............!


a-h
ساعت23:20---12 آبان 1392
ای مانیای کلک مبارک باشه!!

البته منم خیلی دوست دارم ولی به چشم یه خواهر تو خواهر گلمی عشقم حتی از خواهر خودمم بیشتر دوست دارم

راستی خواهشا تا خواهرم تبدیل به قاتلم نشده یه اپ از تولگاهان براش بکن وگرنه روز تولدم با روز مرگم مصادف میشه راستی به نظرت تا حالا کسی توروز تولدش فوت کرده یانه؟؟؟!

خیلی دلم برا اپات تنگ شده قول بده وقتی کنکورتو دادی بترکونی عزیزم
پاسخ مانیا:مرسی ولی چی مبارک باشه؟! باور کن بخدا نمیرسم که آپ کنم،مگه تو چه روزی تولدته؟باشه ولی باید برام دعا کنی...!


مستانه
ساعت19:55---2 آبان 1392
ببخشید اشتباه گرفتم بعدا فهمیدم که اشتباه کردم ببخشید a-hجان حالا ولش کن مانیا من نیمه ی دوم 74 ام سال چهارمم اما تو نیمه ی اولی باید سال قبل چهارم می بودی که منم دارم برای کنکور میخونم
پاسخ مانیا:خواهش میکنم،نه عزیزم اشتباه میکنی تو الآن باید سوم باشی مگه نیمه دومی نیستی؟!متولد چه ماهی هستی؟!


a-h
ساعت19:25---2 آبان 1392
باشه غلط کردم ولی یه چند تایی هم تو وب امیر نوشتم ببخشید حواسم نبود
پاسخ مانیا:اشکالی نداره...............!


a-h
ساعت18:46---2 آبان 1392
من حالا یه چیزی گفتم تو که نباید بل بگیری نخند.......!!

بابا من که نفهمیدم چی شده اه خب بگید دیگه تو مگه نگفتی هیچ وقت ولش نمیکنی چرا هیچ کدومتون نمیگید چی شده خب بگو دیگه
پاسخ مانیا:الآن دلم خواست ولش کنم،امیر حسینم بس میکنی یا نه؟!


a-h
ساعت14:54---2 آبان 1392
مستانه جون من منظورم اونیه که توپراک بعدا عاشقش میشه


پاسخ مانیا:بله،سخنی از مادر عروس........! هههههههه شوخی کردم عزیزم ناراحت نشی بری گریه کنی و خودتو بکشی...!؟


ملیکا
ساعت22:38---1 آبان 1392
سلام عزیزم خوبی مانیا؟؟؟دلم برات یه ذره شده بود...راستی یه سوال مگه تو17سالت نیست؟؟؟؟من 16سالمه چه طور تو کنکور میخونی؟؟من اول دبیرستانم ها؟؟؟راستی آپما
پاسخ مانیا:سلام عزیزم خوبم تو چطوری؟منم دلم برات خیلی تنگ شده،نه عزیزم من 18 سالمه و چون نیمه اولیم دارم کنکور میخونم دیگه،تو پروفایلم اشتباه تایپی بوده که 17 سال زده وگرنه من اردیبهشت سال 1374 به دنیا اومدم،برو ببین،من دو سال ازت بزرگترم عزیزم،من هم چهارم دبیرستانم،اوکی؟؟؟؟؟؟؟؟؟!


مستانه
ساعت21:04---1 آبان 1392
مگه چشه مانیا جون توهم مگه سلنو دوست نداشتی؟a-hاگه منظورت سرنایه وای به اون سلیقت
پاسخ مانیا:چرا سلنو خیلی دوست دارم،ولی خب طرفدار سرنای هم هستم ولی سلن رو بیشتر دوست دارم عزیزم...!


پارمیدا
ساعت16:32---1 آبان 1392
میسییییییییییییییییییییییییییی یی عالی بود
پاسخ مانیا:خواهش میکنم عزیزم،مرسی از تو که اومدی پیشم...!


a-h
ساعت21:32---30 مهر 1392
مانیا جونم من اصلا راضی به زحمتت نیستما همین که نظرارو میزاری یه دنیا برای همه ی وبت ارزش داره عزیزم بشین درس بخون اگه رتبت بالای هزار شد قول میدم هر روز برات ده تا بوس بدم و قربونت بشم....

یادت نره تو الگوی منی اجی جون
پاسخ مانیا:عزیزم نگران من نباش من هم درسم رو میخونم هم به وبم میام،تو مانیا رو دست کم گرفتی،اگه بالای هزار شد؟!دستت درد نکنه واقعا.....................!


a-h
ساعت21:21---30 مهر 1392
نمیدونم کجاس؟!

اه ه ه واقعا آدم ازین بهتر نبود بیچاره چنار
پاسخ مانیا:آره واقعا،اه اه اه مردم چه سلیقه ها دارن به خدا........!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 30 مهر 1392برچسب:,

] [ 16:11 ] [ مانیا*** ]

[ ]

مجله اينترنتي دانستني ها ، عکس عاشقانه جديد ، اس ام اس هاي عاشقانه

Up Page
کد پرش به بالای صفحه وب