مدرسه ی شبانه روزی...

خوب بریم سراغ عکس ها:

عکس های بازیگران سریال مدرسه شبانه روزی

این عکس دسته جمعیشونه...

عکس های بازیگران سریال مدرسه شبانه روزی

عکس های بازیگران سریال مدرسه شبانه روزی

عکس های بازیگران سریال مدرسه شبانه روزی

ای دوووووووووووونم...(راستی میدونستین پائولا13 سالشه؟؟؟!!!)

عکس های جولیا مدینا در سریال مدرسه شبانه روزی

من خیلی جولیا رو دوستش دارم....

http://www.takmag.com/wp-content/uploads/2013/06/2010_1_11_DCqImqiNiUfeL78fX7e9K6.jpg?f9871c

عکسهای ماریا بازیگر سریال مدرسه شبانه روزی

ماریا هم که عشقمه خیلییییییییییییییی دوستش دارم...

فرمین در سریال مدرسه شبانه روزی

هکتور بازیگر سریال مدرسه شبانه روزی

آخییییییییی،دلم خیلی براش سوخت،بیچاره...

تصاویر و بیوگرافی کارولینا بازیگر مدرسه شبانه روزی

بیوگرافی یان گونزالز + تصاویر

تصاویر هکتور بازیگر سریال مدرسه شبانه روزی

تصاویر هکتور بازیگر سریال مدرسه شبانه روزی

عکسهای پائولا در سریال مدرسه شبانه روزی

عکسهای پائولا در سریال مدرسه شبانه روزی

بیوگرافی یان گونزالز + تصاویر

بیوگرافی یان گونزالز + تصاویر

تصاویر مارکوس بازیگر سریال مدرسه شبانه روزی

تصاویر مارکوس بازیگر سریال مدرسه شبانه روزی

بیوگرافی یان گونزالز + تصاویر

واااااااااااااااااااااای،بالاخره تموم شد.........

اگه نظر ندید خیلییییییییییییییییی...................هستین...

تازه منم دیگه باهاتو قهر میکنم...

پس نظر نشه فراموش...

یه دنیا بوووووووووووووووووووس...


نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت18:27---10 آبان 1392
چرا این همه سنشون زیاده
پاسخ مانیا:نمیدونم که؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!


a-h
ساعت19:55---4 آبان 1392
اینترنت امیر قطع شده
پاسخ مانیا:به من چه؟؟؟؟؟؟؟؟؟بس کن دیگه درموردش حرف نزن.......!


سارا
ساعت14:14---29 مهر 1392
سلام مانیا جون امیرامروزاصلا جوابموندادبا اینکه بهش گفتم کارت دارم اهمیتی ندادبعددیشب فقط الکی بلدبودبگه عاشقتم ودوست دارم فقط بلددروغ بگه ازطرف من بهش بگوخیلی نامردی براتم متاسفم .
پاسخ مانیا:خب عزیزم حتما نتونسته بیاد چرا باهاش اینجوری میکنی؟!گناه داره نمیبینی چقدر دوستت داره؟؟؟


سارا
ساعت13:11---29 مهر 1392
سلام مانیاجون بالاخرآقا امیرآدرس وبت روبهم دادازاین بعدهمیشه بهت سرمیزنم دوست دارم آجی بابای فعلا
پاسخ مانیا:مرسی عزیزم خوش اومدی به وب خودت همیشه پیشم بیا...!


mehran
ساعت14:26---17 مهر 1392
سلام مانیا ی عزیزم

من خیلی از ایوان و کارول و پائولا خوشم میاد دستت درد نکنه عزیزم بازم ازشون آپ کن

خیلی عاشقتم عزیزم،مرسی
پاسخ مانیا:سلام عزیزم،مرسی که اومدی پیشم،باشه حتما بازم ازشون آپ میکنم...!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 16 مهر 1392برچسب:,

] [ 14:56 ] [ مانیا*** ]

[ ]

مجله اينترنتي دانستني ها ، عکس عاشقانه جديد ، اس ام اس هاي عاشقانه

Up Page
کد پرش به بالای صفحه وب