خوش اومدین...

 

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.20Tools.com

سلام،سلام و هزار تا سلام به شما دوستای گلم...

به وبلاگ خودتون خوش اومدین،امیدوارم که لحظات خوبی رو تو این وبلاگ بگذرونین،به این صورت که هر موقع به وبلاگم اومدین این جوری بشین...

خلاصه که باید حتما نظر بدین اگه ندید من باهاتون قهر میکنم و این جوری میشم...

پس این رو تقدیم میکنم به کسایی که نظر میدن و مانیا رو خوشحال میکنن...

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.20Tools.com

به وبلاگ من خوش اومدین...

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.20Tools.com

راستیییییییییییییییییییییییییی...

اگه خدای ناکرده این وبم فیلتری شد،اشکالی نداره به این آدرس بیاین...

www.every-things-with.mania.loxblog.com

یه عالمه بووووووووووووووووووووووووووووس برای شما...

 

بازم میگم خوش اومدین...

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.20Tools.com



نظرات شما عزیزان:

kourosh
ساعت12:56---14 آذر 1392
سلام مانیا جان منم کوروش اینم آدرس جدید وبلاگم تا دو یا سه روز دیگه اپ میکنم:

http://lale-devri4.mihanblog.com
پاسخ مانیا:حتما میام پیشت..........!


ساجده
ساعت17:50---7 آذر 1392
سلام مانیا جون منم ساجده ببخشید اگه دیر اومدم اخه کامبیوترم هاردش سوخت خودت می دونی که نمی شه روشن کرد هارد کامبیوتر پسر داییم رو گرفتم الان هم با لب تاب داداشم دارم پیام میدم البته خودم پیامو نمی نویسم دختر دایی جون جونیم که خیلی دوستش دارم داره برام می نویسه اخه من وقتی داشتم مدرسه همبال بازی می کردم دستم شکست نمی تونم پیام بدم ولی وقتی دستم خوب شد بازم میام به وبت عزیزم دلم برات تنگ می شه فدات تا روزی که برگردم می بوسمت بای عزیزم
پاسخ مانیا:سلام عزیزم،آخی حواست کجا بود که دستت شکست؟ منم دلم برات تنگ میشه عزیزم، ساجده جونم من این چند وقته حال خوبی ندارم آخه قصد داریم برای تابستون سال دیگه بریم لندن،اصلا خوشحال نیستم................!


Sam
ساعت19:33---26 آبان 1392
سلام مانی جون اه چقد این پسره a-h جلفه رعایت دیگرانو نمیکنه خجالتم خوب چیزیه مانیا ببخشید چند روز نبودم مسافرت بودم جاتون خالی بود مانی جون خب دیگه اومدم یه سری زده باشم لطفن بازم اپ کن بابای
پاسخ مانیا:سلام عزیزم،خواهش میکنم اشکالی نداره منم دارم با خانوادم میرم لندن ولی اصلا خوشحال نیستم...!


a-h
ساعت23:31---20 آبان 1392
چطوری عشقم خوبی؟؟دلم برات یه ذره شده بود خیلی دلم برات تنگ شده بود ولی این روزا اصلا نمیتونم بیام ولی به عشق توام که شده سعی میکنم یه سری بزنم!چه خبرا خوش میگذره با امتحانا؟؟!من که دیگه پکیدم ولی خدارو شکره دیگه تمومید امتحانام!قول میدم ازین به بعد زود به زود بهت سر بزنم فعلا باید برم عشقم دلم برات تنگ میشه خدافظ
پاسخ مانیا:خوبم تو چطوری؟ امتحانام که عالیه،مرسی عزیزم منتظرتم بابای.........!


ساجده
ساعت20:32---18 آبان 1392
اخ ببخشید مانیا جون اشتباه شد وبلاگ ملیکا که حذف شده وبلاگ کوروش رو می گم اون جایی که نوشته تو قسمت لینک ها عمر گل لاله (کوروش جون ) از قالب کوروش خوشم اومد لطفا اگه می شه برو تو قسمت وب کوروش ببین قالبش سفارشیه به خدا شرمندتم خیلی اذیتت می کنم ببخش دیگه ابجی گلم اخه من عاشق قالبشم
پاسخ مانیا:دوروغ؟! باشه عزیزم میرم.....!


ساجده
ساعت20:26---18 آبان 1392
مانیا جون سلامی دوباره به خدا شرمندتم یه سوال داشتم وبلاگ ملیکا هم مسدود شده رفتم دیدم از قالبش خیلییییییییییی خیلیییییییییییییی خوشم اومد ولی حذف شده بود قالبش بود ولی هیچ مطلبی نداشت راستی این قالب رو باید سفارش بدیم اگه میشه یه لطفی کن ببین اون قالبی که گذاشته سفارش داداه اگه داده بگو چه جوری سفارش داده ما هم سفارش بدیم زوووووووووووووودی برو که البته اگه مشکلی نیست اخه خیلییییییییییییییییی خشکله عاشقش قالبش شدممممممممم
پاسخ مانیا:باشه میرم عزیزم.........!


ساجده
ساعت19:36---18 آبان 1392
مرسی مانیا جون تو هم خواهر منی من که خواهری ندارم تو جای اونی راستی اقا امیر به وب جدیدت اومدم نظر هم دادم مرسی که ادرسشو دادی می دونی چیه من عاشق قالب وبتم می خواستم این قالبو قالب وبلاگ قبلیم که مسدود شده بکنم ولی همه ی قالب ها بو د به جز لوکس بلاگ بخاطر همین نذاشتم ولی می خوام قالب وب جدیدمو این قالب بزارم مانی جوووووووووووووووووون پس تا بعد فدات می بوسمت بابای
پاسخ مانیا:مرسی،بوس بوس بابای!


amir
ساعت14:56---18 آبان 1392
ساجده جون من امیرم ادرس جدید وبم اینه

wWW.WIRE-NEWS-2.MIHANBLOG.COM

مانی جون ازت خواهش میکنم این نظرو تایید کن مرسی ممنون دوست دارم فعلا بای
پاسخ مانیا:تاییدش کردم،مرسی منم همین طور،بابای...!


ساجده
ساعت19:12---16 آبان 1392
ای بابا پس تو هم مثل منی به قول مانیا یه وب بزن من بعد از محرم شاید یه وب بسازم به امید اون روز راستی مانیا من تو محرم کمتر میام وبت رو هم به دوستام معرفی کردم ادرسشم دادام می گن اومدند ولی نظری ندادند امیدوارم این دفعه که اومدند نظر بدن
پاسخ مانیا:آره عزیزم خودمم تو محرم نمیتونم زیاد بیام و به وبم سر بزنم،مرسی عزیزم تو خواهر خوب منی...!


a-h
ساعت16:45---16 آبان 1392
آخه حوصله و وقتشو ندارم مانیا
پاسخ مانیا:خب هر جور راحتی...!


a-h
ساعت20:23---15 آبان 1392
من وب ندارم ساجده جون
پاسخ مانیا:خب یه وب بزن...!


Sam
ساعت22:49---13 آبان 1392
سلام به عزیز دلم خوبی دلم برات تنگ شده بود مانی جونمممممممممم
پاسخ مانیا:سلام عزیزم،مرسی منم همین طور............!


ساجده
ساعت17:22---13 آبان 1392
مرسی نظر لطفته اقای a-h راستی شما هم ادرس وبلاگ یا سایتتونو بدید تا یه بازدیدی کنم و نظر هم بدم
پاسخ مانیا:خیلی خوشحالم که بازدید کننده هام با هم انقدر خوبن..........!


a-h
ساعت23:26---12 آبان 1392
چه عجب ساجده جون اومدی البته من زیاد نمیشناسمت ولی از وب مانیا یه خورده باهات آشناام قول میدم اگه یه وب دیگه باز کنی منم جزو بازدیدکنندهات و نظر دهندهات باشم!!راستی مانیا مبارکه
پاسخ مانیا:چی مبارکه؟آخه چیه که خودمم نمیدونم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!


ساجده
ساعت18:29---12 آبان 1392
کجایی پس مانی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ مانیا:همینجام گلم...!


ساجده
ساعت18:26---12 آبان 1392
خبر خوش از تو چه خبر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ مانیا:منم همین طور خبر خوش...!


ساجده
ساعت18:04---12 آبان 1392
سلام مانیا جوووووووووون خوبی گلم اینترنتمو وصل کردم البته یه چند روزیه وصله ولی سرم شلوغ بود نتونستم بیام ولی ای کاش که نمی یومدم می دونی چرا اخه وبلاگم مسدود شده من که چیز بدی تو وبلاگم نذاشتم که مسدود شده اصلا ولش فدای سرم یکی دیگه درست می کنم ولی اصلا حوصله ی این لوکس بلاگ ...... باز می خوام بگم ولی صلاح نیست که بگم ... اعصابمو بهم ریخته می خوام میهن بلاگ بسازم نه نه اصلا دیگه هیچ وبلاگی نمی خوام بسازم دیگه از هر چی وبلاگ و سایت بدم اومده ولی از این به بعد بیشتر بهت سر می زنم اولین سایتی هم که اومدم سایت تو بود طاقت نیاوردم نظر ندم اخه دلم برات تنگ شده بود بیشتر بخاطر تو اینترنتمو وصل کردم می دونی چیه می خواستم عکسمو تو وبلاگم بذارم که ببینی ولی قسمت نشد چه می شه کرد تو هم مثل من بد شانسی خوب اگه هستی جوابمو زودی بده چون خیلی تنهام
پاسخ مانیا:سلااااااااااااااااااام عزیزم خیلی دلم برات تنگ شده بود ساجده جونی،وا پس من که سه روز پیش تو وبت بودم که سالم بود! دستت درد نکنه گلم که بهم سر زدی،وا نگو گلم خدارا شکر من بدشانس نیستم تو هم نیستی گلم تصلا این حرفا رو ولش کنیم،خب بتعریف چه خبرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!


Sam
ساعت14:48---12 آبان 1392
نظرتو سریع بهم بگو خواهش میکنم
پاسخ مانیا:گفتم که بهش فکر میکنم،ولی قول صد در صد نمیدم........!


sam
ساعت20:10---11 آبان 1392
مانی جونم میتونیم باهم دوست بشیم یعنی bf و gf میشه من در حال حاظر با کسی دوست نیستم
پاسخ مانیا:excuseme but..........................! حالا نمیتونم جوابتو بدم ولی روش فکر میکنم،ok؟؟؟؟


a-h
ساعت19:40---11 آبان 1392
باشه ببخشید عزیزم افتاد
پاسخ مانیا:آفرین من از آدمایی که زود چیزی دستگیرشون میشه خیلی خوشم میاد......!


Sam
ساعت15:25---11 آبان 1392
بله مانیا خانم افتاد مانیا جون دیگه اپ نمیکنی
پاسخ مانیا:آفرین،نه عزیزم اصلا نمیرسم..............!


sam
ساعت22:32---10 آبان 1392
یعنی عاشقتم مانیا خانوم چقد بی ادبی مانیا خانوم از طرف من ببخشش حدشو نمیدونه
پاسخ مانیا:مرسی،نه بزار بره بهتر...!
شما هم دیگه تو وب من به کسی بی احترامی نکین،اگه کسی هم چیزی گفت شما نباید با خشونت و دعوا جوابشو بدین،افتاد؟!


a-h
ساعت19:06---10 آبان 1392
مانیا با تو نبودم که با سام بودم که به من میگه مرتیکه!!!!!!!!!
پاسخ مانیا:تو جرعت نداری با من اینطور حرف بزنی،منم نگفتم با من بودی،دارم میگم تو وب من درست صحبت کن البته منظورم فقط با تو نیست با سام هم هست،دیگه تو وبم بهم دیگه بی احترامی نکنید...


a-h
ساعت22:44---9 آبان 1392
درس صحبت مرتیکه خودتی من به تو مانیا چیکار دارم میخوای برادرش باش میخوای دوس پسرش به من چه اصن من که هیچی نفهمیدم آقا سامی تازشم من به امیر چیکار دارم اه پررو ! توام بهش هیچی نگیا دستت درد نکنه اصن من که رفتم
پاسخ مانیا:تو وب من درست حرف بزن،تو که به بقیه میگی پر رو که خودت پر رو تری،برو که دیگه بر نگردی به سلامت...!


a-h
ساعت22:32---9 آبان 1392
اصن عکس من نیست اینو به شوخی گفتم برو ببین میفهمی
پاسخ مانیا:مگه من با تو شوخی دارم،میدونی چیه خیلی پر رویی برو خودتو مسخره کن..............!


a-h
ساعت21:22---9 آبان 1392
عکسم باحال بود؟؟؟
پاسخ مانیا:نه.......خیلی بی مزه بود.!!!!!


a-h
ساعت20:54---8 آبان 1392
ببینم از کورشز خبری نشد آخه چی شد یه دفه کجا رفت؟؟؟؟؟

راستی این لینک دانلود عکس منه ببینی اینطوری میشی http://uploadboy.com/ycpbpnf6q8uo.html


پاسخ مانیا:آخه مگه من ازت عکس خواستم؟!چمیدونم کجاس،مگه من اخبار سراسریم که بدونم کی کجاست و چی کار میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!


Sam
ساعت19:35---8 آبان 1392
مرتیکه ی حسود من چیزی نگفتم من مثل شما نیستم واسه دوستی اومده باشم چون من هیچوقت به داداشی کوچیکیم نامردی نمیکنم من فقط مانیا رو به چشم خواهری دوست دارم واقعا که از فکرت
پاسخ مانیا:نفهمیدم،یعنی چی که به داداشی کوچیکم نامردی نمیکنم؟میشه بگی اینجا چه خبره؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!


a-h
ساعت15:17---8 آبان 1392
نفسم میشه یه اپ از تولگاهان به عشق خواهرم بذاری که انقدر به تو مخصوصا خودم لطف داره؟
پاسخ مانیا:عزیزم من یه چند روزی نیستم،ببخشید نمیتونم بزارم ولی وقتی اومدم حتما برات میزارم...........!


a-h
ساعت15:09---8 آبان 1392
وا! این سام چقد ادای منو در میاره هم سنشو یه سال الکی بالاتر میده هم کلا مثل من باهات صحبت میکنه ببینم یعنی امیر همسایه ی اونه یا این سام امیره من که هیچی نفهمیدم راستی آدرس وب سانازو داری آخه از چه راهی باهاش دوس شم
پاسخ مانیا:ههههههههههه والا خودمم نمیدونم به این موضوع شک کردم،نه خیر من آدرس ساناز رو ندارم............!


Sam
ساعت17:59---7 آبان 1392
عشق منی تو اینو میدونستی
پاسخ مانیا:نه نمیدونستم...!مرسی عزیزم این نظر لطفته...........!


Sam
ساعت14:59---7 آبان 1392
نبابا عزیزم منو امیر فقط دوستیم من سامم باید یه اعترافی کنم سنمو دروغ گفتم من سنم 18 هستش ببخشید عزیزم
پاسخ مانیا:وای وای وای،میدونستی من از دروغ خیلی بدم میاد؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!! باشه اشکالی نداره،بله متوجه شدم فقط با هم دوستید............!


Sam
ساعت20:42---6 آبان 1392
عزیزم میشه سریع بهم بگی قلبم داره دوب دوب میکنه
پاسخ مانیا:آخی،نه عزیزم قلبت دوب دوب نکنه من با کسی دوست نیستم..........!


Sam
ساعت20:41---6 آبان 1392
عزیز دلم ببخشید هی نظر میدم خودت گفتی یه چیزی باید بهتون بگم ببخشید من به شما علاقه مند شدم ببخشید شما با A-H دوستید خواهشا بهم بگید
پاسخ مانیا:یه سوال دارم،فقط راستش رو بهم بگو،تو امیر نیستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!! نه عزیزم a-h کیه؟نه عزیزم من باهاش دوست نیستم...........! فقط خواهشا جواب سوالم رو بده،ولی راستش رو بگو......................!


Sam
ساعت20:40---6 آبان 1392
عزیزم شما متولد چه ماهی هستید
پاسخ مانیا:متولد اردیبهشت هستم چطور مگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!


Sam
ساعت20:39---6 آبان 1392
مانیا خانوم عزیزم ببخشید ببخشید ببخشید قالب وبلاگت خیلی بنفشه عوضش میکنی لطفا
پاسخ مانیا:من نمیدونم به ساز کدومتون برقصم؟!یکی میگه این قالب عالیه یکی دیگه میگه خیلی بنفشه یکی میگه خیلی سادس،آخه من چی کار کنم از دست شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!


Sam
ساعت20:37---6 آبان 1392
مانیا خانوم ببخشید دوباره سوال میکنم این واقعا عکس خودتونه چون من الان تو یه چت روم دیدمش
پاسخ مانیا:برای هزارمین بار بله این عکس خودمه بابا به قرآن عکس منه ولی به لطف بعضی ها تو همه ی سایت ها و چت روم ها پخش شده،راستی من از القاب آقا و خانوم بدم میاد لطفا منو مانیا صدا کن.......!


Sam
ساعت20:35---6 آبان 1392
عزیزم سریال لامیا همون ASK رو میگم امیدوارم متوجه شده باشی دیگه هم اصرار نمیکنم خود دانی ولی خواهشا از این سریاله اپ کن لطفا لطفا لطفا لطفا چون من عاشق لامیا هستم متشکر میشم مانیا خانوم مرسی ممنونم راستی لطف کنید نظره منو پاک کنید امیر بیاد ناراحت میشه مرسی ممنونم ازتون مانیا خانوم
پاسخ مانیا:آهان سریال عشق رو میگی،آخه واسه چی باید ناراحت بشه؟!


Sam
ساعت15:31---6 آبان 1392
به به داداش امیر خودم چجوری داداشی من پس مانیا میگفتی این بود مانیا خانم حالا به من ربطی نداره من همسایه ی امیرم داش امیرم خیلی بچه خدایی باحالی اینقد از تو پیش من تعریف کرده که کنجکاو شدم بیام ببینم چی هستی بیچاره دیونه شده میگه زیباترین دختر جهانی خخخخ ولی هستی عزیزم خدایی به من ربطی نداره ولی مثل خواهر واقعا دوست داره حالا بگذریم راستی مانیا جونم میتونی از سریال هازار هم اپ کنی ممنونت میشم عزیزم راستی دلم امیرم نشکون گناه داره ببینیش عاشقش میشی اینقد بامرامه فقد یکم ... وللش یادت نره فقط از هازار اپ کنی
پاسخ مانیا:راستش نمیدونم چرا فکر میکنم تو برام خیلی آشنایی،طرز خنده هات،طرز داداشی گفتنت و اینکه از امیر تعریف میکنی داره منو به یه نتایجی میرسونه که تو..............................!
باشه ولی سریال هازار چیه؟!

فقط یکم چی؟من از آدمایی که حرفشونو نصفه میزنن بدم میاد،بگو فقط چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!


amir
ساعت18:29---5 آبان 1392
یعنی واقعا حتی اگه داداشیم بودی دیگه نیستم من بهت گفتم شارز ندارم بعدش گفتم اینترنتم قطعه واقعا نامردی داداشی راستی مانی جونم لطف کن سریع تر اپ کن دوباره با اپا اومدم اگه دوست داشتی بیا عزیزم
پاسخ مانیا:مرسی از نظرت ولی من نمیام به وبت،هیچوقت،مشکلت با امیر حسین هم به خودتون مربوطه منو قاطی نکنید،مرسی از اینکه اومدی وبم.............!


a-h
ساعت16:26---5 آبان 1392
معلومه که برام مهمی!البته الان میخوام در مورد اون نامرد بگم واقعا خیلی پرروه نه تنها جوابمو تو وبش نمیده بلکه جواب پیامم نمیده مخصوصا ! منم دیگه داداشش نیستم و به وبشم دیگه عمرا برم منم براش اینو نوشتمبه نظرت سرعت نور بیش تره یا سرعت رنگ عوض کردن آدما؟!)آفرین به خودم با این سخن حکیمانم ولی خداییش خیلی پررو هستش مارو بگو کیو داداشم میدونستم !!

راستی به دلیل اینکه لب تاپم داغونه و مال خواهرمم بازیچه ی من نیست که آخه البته اون تفلک هر وقت خواستم لب تاپش رو به من قرض داده ولی دیگه نمیتونه اخه خودشم کار داره
پاسخ مانیا:مرسی ازت،ببین اون دیگه اصلا برام مهم نیست،ازش خیلی بدم میاد،ازش متنفرم،هر جور راحتی میخوای به وبش برو میخوای نرو این دیگه به خودت مربوطه عزیزم،به نظر من سرعت رنگ عوض کردن آدما بیشتره،بابا براوو آفرین خیلی از این حرفت خوشم اومد،باشه ولی پیش من بیا حتما،یادت نره ها...................!


a-h
ساعت15:00---5 آبان 1392
بخشید واقعا تو راست میگی این بچه های دو ساله ام....!
پاسخ مانیا:نه عزیزم شوخی کردم باهات......!


a-h
ساعت20:15---4 آبان 1392
ببخشید مانیا نفسم خواهر گلم ولی آخه دیروز داشتم نابود میشدم آخه داداشیم که اینطوری شده بود توام نمیگفتی چرا با امیر قهری شرمنده ام عشقم ببخشید دیدی گاهی وقتا رو عصابتم و تورو ناراحت میکنم اونوقت بگو نه! ببخشید عزیز دلم بوسسسسسسسسسسسس
پاسخ مانیا:دیگه تکرار نشه،باشه بخشیدمت عزیزم.............!
راستش من اصلا باورم نمیشه تو 17 سالت باشه!کارات میگه که یه پسر بچه ی 2 ساله ای...........!


a-h
ساعت20:10---4 آبان 1392
مانیا من تا یه هفته ای شاید نتونم بیام جامو خالی کن نفسم
پاسخ مانیا:آخه چرا؟من بدون تو چی کار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!


a-h
ساعت20:08---4 آبان 1392
آخه من فقط به اپای شماها زنده بودم الانم تقریبا مردم
پاسخ مانیا:خدا خفت نکنه،مگه من تازه آپ نکردم؟؟؟؟؟؟


a-h
ساعت19:59---4 آبان 1392
وای مانیا امیرو کشتن به خدا بیچاره یه روز اینترنتش قطع شده همه باهاش اینطورین
پاسخ مانیا:به من هیچ ربطی نداره،دیگه در مورد اون با من حرف نزن،البته اگه من برات اهمیت دارم........!


a-h
ساعت19:54---4 آبان 1392
ببخشید آخه دیروز خیلی دلم گرفته بود
پاسخ مانیا:باشه ایندفعه هم بخشیدمت..!


Sam
ساعت20:08---3 آبان 1392
وای عزیزم صحبت از جا رفتن بود عقشم از نظر من برو فقط توچال فوق العادس میدونستی عقش منی تو
پاسخ مانیا:چی شد؟میشه منم در جریان بزاری؟!اصلا درمورد چی حرف میزنی؟!مرسی تو هم دوست گل منی.......!
ok فهمیدم چی شد،عزیزم رفتم و دیدم خیلی عالی و با حاله،بابا به خدا منم تهرانیم،چرا باورتون نمیشه؟! I love you my liver....!


a-h
ساعت19:44---3 آبان 1392
من که رفتم با همتونم قهرم
پاسخ مانیا:برو،منم با تو قهرم......!


a-h
ساعت19:32---3 آبان 1392
وای مانیا دارم دیوونه میشم نه تو اپ میکنی نه امیر نه کوروش شما ها که منو کشتید به خدا از همتون ناراحتم توام با امیر قهر کردی هروقتم میپرسم میگی اه ول کن دیگه خب بگو چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟

دلم از همتون گرفته همتون نامردید
پاسخ مانیا:اللهی خدا خفت کنه،مگه پری روز من آپ نکردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟! من نامردم؟!باشه تو یه بار دیگه با من حرف بزن ببین چی کارت میکنم،دیگه هم دوستت ندارم..............!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 2 مهر 1398برچسب:,

] [ 16:29 ] [ مانیا*** ]

[ ]

مجله اينترنتي دانستني ها ، عکس عاشقانه جديد ، اس ام اس هاي عاشقانه

Up Page
کد پرش به بالای صفحه وب