آپ نکردن موقت من...

سلام به همه ی دوستای گلم...

عزیزای من،به دلیل مرگ ناگهانی شوهر عمه ی عزیزم طی یک تصادف من تا یه چند وقتی نمیتونم آپ داشته باشم...Smile

ولی با تبلتم سعی میکنم بیام و نظراتون رو تایید کنم...

ممنون از همه ی دوستای گلم،لطفا برامون دعا کنین...

یه دنیا بوس برای همه ی شمــــــــــــــــــــــــــــــــــا...

SmileSmileSmileSmileSmileSmile

خدانگهدارتون...Smile



نظرات شما عزیزان:

ایدا
ساعت19:42---13 آذر 1392
سلام مانیا جون انشالله غم اخرت باشه عزیزم خیلی ناراحت شدم وبت خیلی قشنگه گلممممممممممممم به وب منم بیا خوشحال میشم
پاسخ مانیا:سلام عزیزم،ممنونم ازت،باشه میام ولی آدرس وبتو بده..........!


a-h
ساعت22:27---2 آبان 1392
داداشیمو دعا کن
پاسخ مانیا:آره عزیزم واسش دعا میکنم...!


a-h
ساعت21:37---30 مهر 1392
وا مانیا جون این پستو بردار دیگه آخه هر روز که اینو میبینی ناراحت میشی البته ببخشید دخالت میکنم ولی آخه میخوام هیچ وقت غم نبینی عزیز دلم ایشالله همیشه بخندی
پاسخ مانیا:مرسی عزیز دلم که به فکرمی ولی خوبه آدم یه موقع هایی هم ناراحت بشه برای روحیش خوبه..........!


ساجده
ساعت17:54---8 مهر 1392
مرسی مانیا جون انشا الله تو هم غم اخرت باشه
پاسخ مانیا:غم نبینی عزیزم...


ساجده
ساعت19:25---7 مهر 1392
خوبه پس دردمون یکیه اخه شو هر عمه ی منم فوت کرده
پاسخ مانیا:آخی،تسلیت میگم عزیزم غم آخرت باشه...!


ملیکا
ساعت11:39---26 شهريور 1392
عزیزم آپم...راستی شوهر عمت درحادثه ی تصادف اتبوس فوت کرد؟؟؟؟؟
پاسخ مانیا:آره عزیزم تو وبت همه چی رو گفتم...


ملیکا
ساعت12:36---25 شهريور 1392
عزیزم نگران نباش چیزی نیست یه زره قلبم درد میکنه همین بازم آپم دوست داشتی بیا
پاسخ مانیا:وای تو که منو کشتی،پس الآن بهتری؟؟؟خیلی نگرانت شدم...


امیر
ساعت0:45---25 شهريور 1392
به هرحال اگه خبری ازش شد من رو یه جوری در جریان بذار.....
پاسخ مانیا:باشه حتما...


ملیکا
ساعت17:53---24 شهريور 1392
عزیزم تسلیت میگم خدا بهتون صبر بده عزیزمخیلی ناراحت شدم آپم اگه دوست داشتی بیا...
پاسخ مانیا:ممنونم عزیزم از اینکه با من همدردی کردی،باشه حتما میام...


امیر
ساعت17:48---22 شهريور 1392
اشکالی نداره عزیزم راستی برای منم باز نشد فکر کنم کوروش بدون اینکه خبری بده تمام وباش رو بسته!

به هر حال ممنون انشاالله که شاد و سلامت باشی
پاسخ مانیا:نمیدونم عزیزم ولی اومد به وبم و گفت به هر کی که میشناسی آدرس جدید وبم رو بده آخه به دلایلی مجبور شدم اون وبم رو ببندم،فکر کنم دوباره فیلتری شده باشه،در ضمن به خاطر اشتباه آدرس وبش هم معذرت میخوام آخه من خونه ی عمه ی عزیزم هستم و دارم با تبلت نظراتون رو تایید میکنم،اگه اشتباهی تو تایپ کردن دارم ببخشید...


امیر
ساعت16:07---22 شهريور 1392
سلام مانیا جون تسلیت میگم در ضمن من اون امیر نیستم ( من امیر عرفانی نیستم) ولی وبش را میشناسم اگه میشه پستی رو که توش آدرس وب کوروش نوشتی رو بگو




پاسخ مانیا:ببخشید عزیزم اشتباه شد چون این چند روزه اصلا حالم خوب نیست اشتباه کردم،آدرس جدید کوروشم اینه:
www.lalw-devri3.loxblog.com

پاسخ مانیا:اشتباه شد عزیزم،آدرسش اینه: www.lale-devri3.loxblog.com ولی برای من که باز نشد،برای تو شد؟؟؟


سارا99
ساعت15:00---22 شهريور 1392
تسلیت میگم ایشالله غم آخرتون باشه
پاسخ مانیا:ممنونم عزیزم انشاالله غم نبینی...


پارمیدا
ساعت17:39---21 شهريور 1392
تسلیت میگم عزیزم خیلی ناراحت شدم
پاسخ مانیا:ممنونم عزیزم که باهام همدردی میکنی...


امیر
ساعت16:38---21 شهريور 1392
مانیا جون انشا الله که حالشون خوب میشه من براشون دعا میکنم فقط یه سوال داشتم کوروش وباش رو بسته تو ازش خبری نداری؟ اگه ازش خبری شد آدرس وب جدیدش رو برام بذار
پاسخ مانیا:ممنونم عزیزم ولی متاسفانه فوت کردن،آدرسشو تو وبت گفتم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:,

] [ 22:12 ] [ مانیا*** ]

[ ]

مجله اينترنتي دانستني ها ، عکس عاشقانه جديد ، اس ام اس هاي عاشقانه

Up Page
کد پرش به بالای صفحه وب