عمر گل لاله

وای وای وای دعوا بالا گرفته...

وایییییییییییییییییییییی،چه نگاهی...

آخی،من که فکر میکنم زمرد هالوک رو خیلی دوستش داره،نطر شما چیه؟؟؟

ای دونممممممممممممممممممممممممم...

خوب تموم شد دیگهههههههههههههههههههههههههه...

نظر یادتون نره هاااااااااااااااااااااااااااااااااا...

تا آپ بعدی بــــــــــــــــــــابــــــــــــــــــــــــای...


نظرات شما عزیزان:

صدف
ساعت10:42---12 مهر 1392
عالییییییییییییییییییییییییییی ییییییی بود مرسی
پاسخ مانیا:خواهششششش میکنممممممممم...!


صدف
ساعت10:40---12 مهر 1392
عالییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییی بود مرسی
پاسخ مانیا:مرسی از تو که اومدی عزیزم...!


سارا
ساعت14:00---26 شهريور 1392
اگه میشه ادامه سریال عمرگل لاله فصل سوم رو توضیح بده ممنون
پاسخ مانیا:از کجا بگم؟؟؟یعنی از ادامه ی کدوم قسمت بگم؟؟؟


سارا99
ساعت13:18---20 شهريور 1392
خیلی ممنون .عالی بود
پاسخ مانیا:خواهش میکنم عزیزم...


ملیکا
ساعت16:55---19 شهريور 1392
پس دبیرستانی هستیاوکی من آپم عزیزم
پاسخ مانیا:آره عزیزم من تو پروفایلم همه چیز رو در مورد خودم نوشتم...


amir
ساعت14:24---17 شهريور 1392
یه سوالم داشتم چجوری میشه مطالب یه وبت رو به وب دیگه هم بزاری یعنی از یکی تو اونم بزارم لطفا تو وبم جواب بده عزیزم
پاسخ مانیا:باشه عزیزم جوابت رو دادم...


amir
ساعت14:16---17 شهريور 1392
عزیزم من از دستت ناراحتم تو همیشه به من سر میزدی مانیا ولی الان دیگه اصلا نیستی
پاسخ مانیا:ببخشید عزیزم این چند وقت سرم خیلی شلوغ بود ولی باشه حتما میام...


رقیه
ساعت12:40---17 شهريور 1392
thank you

مثل همیشه که عکس های تولگاهان و سلن عالی بود این هم همین طور

این گل بهاری تقدیم تو باد
پاسخ مانیا::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*این ها هم برای تو...


ملیکا
ساعت18:59---16 شهريور 1392
راستی مانیا جون تو دبیرستانی یا هنر؟؟
پاسخ مانیا:دبیرستان...


ملیکا
ساعت18:57---16 شهريور 1392
وای چه دیدنی بودن ...ممنون...راستی منم اپم
پاسخ مانیا:خواهش،اومدم عزیزدلم...


fardin web
ساعت17:13---16 شهريور 1392
سلام وب باحال و قشنگی داری ....اگه خواستی ی زره هم بخندی ب ما سر بزن ....ینی حتما سر بزن چون از دستت میره هه...fardinweb.abarblog.ir....واسه تبادل لینکم آماده ام اگه خواستی خبرم کن منو با اسم وبلاگ خنده بازار لینک کن خبرم کن منم تو رو لینک کنم
پاسخ مانیا:باشه حتما...


پارميدا
ساعت16:54---16 شهريور 1392
مثل هميشه عااااااااااااااااالى بود
پاسخ مانیا:خواهش میکنم عزیزم:*...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 16 شهريور 1392برچسب:,

] [ 15:53 ] [ مانیا*** ]

[ ]

مجله اينترنتي دانستني ها ، عکس عاشقانه جديد ، اس ام اس هاي عاشقانه

Up Page
کد پرش به بالای صفحه وب