عکس های قاطی پاتی عمر گل لاله

این جا وقتیه که زمرد میفهمه یشیم خودکشی کرده...

هه هه هه این جا هم چنار داره تو دریا دنبال یشیم میگرده،خیلی بامزه شده...

این جا هم چنار اومده توپراک و کان رو ببینه...

آخیییییییییییییییییییییی،این جا همون جایی که چنار جلوی توپراک زانو میزنه و توپراک بهش میگه من با احمد عقد کردم...

و....................................................

من این جا رو خیلی دوست دارم،ای دونمممممممممممممممممممم...

و به درخواست دوست خوبم سحر چند تا عکس هم از خودکشی یشیم براتون گذاشتم...

البته تموم این قسمت ها توی aaa family بوده ها لوگوی این شبکه هم روی عکس ها هست که بعضی ها نگن از وب اونا کپی کردم...

آخییییییییییییییییییییییییییییییییی...

وای من که اشکم در اومد دیگه نمیتونم عکس بزارم...

تا آپ بعدی بـــــــــــــــــــابـــــــــــــــــــــــای...ماچلبخند

راستییییییییییییی نظر یادتون نره هااااااااااااااااا وگرنه.............عصبانیگریهناراحت


نظرات شما عزیزان:

ملیکا
ساعت18:01---13 خرداد 1393
سلام مانیا جون خوبی
پاسخ Mania: سلام عزیزم، خوبم تو چطوری؟


parisa
ساعت13:51---15 اسفند 1392
جالب بود عزیزم دوس داشتی ب منم سر بزن
پاسخ Mania: آدرس وبتو بهم بده...


عسل
ساعت15:33---24 بهمن 1392
عزیزدلم عکس های سلن روبیشتربزارنه سرنای رو
پاسخ Mania: باشه میزارم...


انیتا
ساعت14:38---14 آذر 1392
عزیزم من از اول طرف دار یشیم بودم حالم از ریخت اون تپراک اوزی به هم می خوره

یشیم
پاسخ مانیا:عزیزم هر دوتاشون خوبن، مرسی که اومدی............!


تینا
ساعت2:14---1 آذر 1392
نظرنذاشتی که اگه اومدی....
پاسخ مانیا:عزیزم آدرس وبتو بده تا من بتونم بیام.......!


تینا
ساعت0:35---27 آبان 1392
به وبم بیاونظربزار
پاسخ مانیا:اومدم گلم..............!


تینا
ساعت0:33---27 آبان 1392
من عاشق شیمممممممم
پاسخ مانیا:منم همین طور..........


تینا
ساعت0:59---26 آبان 1392
عزیزم بدوبیاتووبم ونظربزاربدوبیا

من عاشق یشیمم واصلانمازتوپک خوشم نمیاد ولی خوشت میاد...
پاسخ مانیا:اومدم.................!


selena
ساعت16:43---23 آبان 1392
توپراک خیلی نازه اما یشیم خیلی ایکبیریه
پاسخ مانیا:موافقم ولی هر دوتاشون خوبن هم توپراک هم یشیم..........!


ملیکا
ساعت15:31---16 آبان 1392
مانیا جون وب قشنگی داری اما اگر عکس های جدید بزاری بهتره
پاسخ مانیا:مرسی عزیزم ولی بخدا نمیرسم باور کن نمیرسم تا همین جا هم که دارم نظرات رو تایید میکنم خیلی هنر کردم...!


ملیکا
ساعت21:25---15 آبان 1392
مانیا جون من به تو پیشنهاد میکنم که از فصل سوم هم عکس بذاری
پاسخ مانیا:عزیزم قبلا گذاشتم...........!


ملیکا
ساعت14:08---15 آبان 1392
خیلی باحاله
پاسخ مانیا:مرسی عزیزم...!


a-h
ساعت23:29---25 مهر 1392
آخی خیلی یشیمو دوس داشتم ولی از تو بیش تر نه راستی مانیا باید برای امیر یه کاری بکنیم آخه هیچکس جز منو تو به وب جدیدش نمیاد خیلی دلم براش می سوزه هرچی باشه تنها برادرمه حتی از خواهر منگلمم برام عزیز تره تو رو خدا یه کاری بکن
پاسخ مانیا:من دیگه با امیر کاری ندارم دلمم براش نمیسوزه دیگه در مورد اون با من حرف نزن...!


ایناز
ساعت17:55---20 شهريور 1392
عکس های قشنگی بود سلنو بیشتر دوست دای یا سرنایو فکر کنم سلنو بیشتر دوست داری قبلا که سلنو بیشتر دوست داشتی الانم همینطوره
پاسخ مانیا:bale azizam hanozam selen ro bishtar dost daram...


سارا
ساعت22:01---16 شهريور 1392
میشه کلیپ مصاحبه تولگاهان وسلن واقبال که باهم ازشون مصاحبه کردن بذاری
پاسخ مانیا:اگه پیدا کردم حتما میزارم عزیزم...


ارزوجون
ساعت10:04---16 شهريور 1392
مانیاون من توی این وب لینکت ردم توهم این وبروبلینک arezoha-1.loxblog.com

بااسمbeautigirl

یاتشکر
پاسخ مانیا:باشه عزیزم...


سارا99
ساعت17:24---14 شهريور 1392
مرسی مانیا جان جالب بودن
پاسخ مانیا:خواهش میکنم عزیزم...


ملیکا
ساعت21:48---13 شهريور 1392
آپــــ هستم♥
پاسخ مانیا:الآن میام عزیزم:*...


پارمیدا
ساعت14:48---13 شهريور 1392
مرسی مانیا جون خیلی خوب بود
پاسخ مانیا:خواهش میکنم عزیزممممممممممممممم...


sara
ساعت4:37---13 شهريور 1392
سلام این عکس پنجمیه کجاست؟
پاسخ مانیا:همون جایی که به زمرد تیر خورد و توپراک و چنار رفتن بیمارستان ملاقات زمرد خانم...


ساحل
ساعت23:56---12 شهريور 1392
مانیا جان می تونی قسمتی که دیشب از شبکه فامیلی پخش شد موقعی که تپراک چنار از مراسم ازدواجشون بیرون اومدن ورفتن سمت خونه جدید به بعدش رو بذاری واسه دانلودپارازیت قطع کرد دیگه ندیدم مرسی عزیزم
پاسخ مانیا:باشه عزیزم سعی میکنم بزارم...


ارزوجون
ساعت21:04---12 شهريور 1392
سلام مانیاجون وب زیبایی داری به من سری بزن خواستی تبادل لین کنیم
پاسخ مانیا:OK عزیزم...


kourosh
ساعت20:25---12 شهريور 1392
باشه بهت میگم مانیا عزیز ببین از وقتی که وب قبلی من فیلتر شد تمام آرزو های من بر باد رفت .

چون شما هر روز نظر میزاشتی و بقیه چون بازدید ها خیلی بیشتر بود.و این طوری من تشویق میدم که مطالب عالی و خوب بزارم . اما الان توی این وب دیگه اینطوری نیست
پاسخ مانیا:عزیزم خیلی ناراحت شدم،بهت قول میدم همیشه پیشت بیام،تو هم نا امید نباش میدونم چی کار کنم که بازدید از وبت بیشتر بشه،بهت خبر میدم عزیزم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 12 شهريور 1392برچسب:,

] [ 17:31 ] [ مانیا*** ]

[ ]

مجله اينترنتي دانستني ها ، عکس عاشقانه جديد ، اس ام اس هاي عاشقانه

Up Page
کد پرش به بالای صفحه وب