توهین نکنید...

سلاممممممممممممممممم...

دوستای گلم چندین بار بهتون گفتم که نه توهین کنید و نه تهمت بزنید...

من نمیفهمم یعنی چی که میگین من از وب شما کپی کردم...

من همین جوریشم لپ تاپم داره از خبر ها و عکس های سریال ها و بازیگرا منفجر میشه...

اصلا درکتون نمیکنم،اصلا از کجا معلوم شما از وب من کپی نکرده باشین؟؟؟

چندین بار گفتم من خوشم نمیاد به کسی توهین کنم پس شما هم حد خودتون رو بدونین...



نظرات شما عزیزان:

ساجده
ساعت20:00---1 مهر 1392
هههههه نه بابا امیر تتلو هستش بابا از موهاش که معلومه پسره نگران نباش به زودی عکسمو تو وبلاگم می زارم فقط حوصله ندارک که بزارم نمی دون چرا الان که دیگه موقع مدرست دیگه وقت ندارم خودت اینو می دونی دیگه راستی اغاز سال تحصیلی مبارک چطور بود اولین روز مدرسه خوب بود یا نبود واسه من که عالی بود
پاسخ مانیا:آره عزیزم برای من که فوق العاده بود خیلی بهم خوش گذشت و در ضمن دل همه ی بچه ها ی مدرسمون به غیر از اولی ها برام تنگ شده بود و خیلی بهم اظهار علاقه کردن واقعا شکه شدم... راستی عکس پروفایلت یه دختر با مو های بلند بود امیر تتلو نبود که!!!


ساجده
ساعت19:33---30 شهريور 1392
قربون اخلاق خوبت
پاسخ مانیا:مرسی عزیزم،راستی عکس پروفایلت خودتی؟؟؟


ساجده
ساعت8:57---30 شهريور 1392
راستی مانی منم قالبمو عوض کردم ببین می پسندی اگه مورد پسندت نبود بگو تا عوضش کنم گفتم که به راهنمایی های شما احتیاج دارم حالا هم ازت می خوام که راهنماییم کنی..چرا دیگه اپ نیستی نگران ناش من موقع مدرسه دیگه اپ نیستم
پاسخ مانیا:نه خیلی قشنگه خیلی ازش خوشم اومد عزیزم،امروز آپ میکنم عزیزم...


ساجده
ساعت8:53---30 شهريور 1392
ایول مانیا جون قالب جدیدت خیلی خوشکله ..کاش از اول همینقالب رو انتخاب می کردی اهان راستی واسه اون نظری که گفتم قالبت بچه گونست ناراحت نشدی که ...اگه شدی بهم بگو تا از دلت در بیارم
پاسخ مانیا:نه عزیزم خدا رو شکر من این اخلاق رو ندارم،من انتقاد پذیرم دیدی تا گفتی قالبم رو عوضش کردم...


رها
ساعت23:53---29 شهريور 1392
سلام مانیای عزیز.امیدوارم خوب باشی.

تو یکی از قسمتا گفته بودی اگ هر کس آدرس وب سایت درنا رو داره که الان فیلتر شده برام بفرسته. من پیداش کردم.

laledevri-selga.mihanblog.com
پاسخ مانیا:ممنونم عزیزمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم...


ساجده
ساعت18:51---27 شهريور 1392
مانی جون ببخش منو ولی اون قالب به نظرم بهتر بود اخه این خیلی بچه گونست ..فقط ناراحت نشو گلم ؟باشه
پاسخ مانیا:باشه عوضش میکنم...


سحر
ساعت9:06---27 شهريور 1392
سلام منو ببخش که این حرف رو می زنم ولی وبت زیاد جالب نیست یه تنوعی تو وبت ایجاد کن مثلا قالبشو عوض کن عس های جدید بزار ناراحت نشو اینجوری بازدید کنندت بیشتر می شه
پاسخ مانیا:مرسی که نظر دادی عزیزم باشه حتما...


ساجده
ساعت18:20---26 شهريور 1392
مررررررررسی نظر لطفته مانیا جون وب تو هم خیلی زیباست فکر کنم تو هم مثل من عاشق یشیم و خرم باشی درست نمیگم من بین بازیگرای ترکی فقط عاشق خرم و یشیم و حوا و جمره هستم از همه بیشتر خرم رو دوست دارم ...تو چی بگذریم باز بیا به وبم خوشحالم می کنی راستی اهنگ وبمو گوش کردی اگه گوش نکردی بیا گوش کن چون خیلی زیباست بابای
پاسخ مانیا:ممنونم عزیزم،آره گوش کردم آهنگ قشنگیه...


ساجده
ساعت9:18---26 شهريور 1392
اره خوبه یه بیوگرافی کامل از خودت بذاری ولی تو که بیوگرافیت کامله مگه باز می خوای چی بنویسی من که بیوگرافی تو حفظ شدم هههه راستی این راهم نشد که به وبم بیای؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ مانیا:چرا عزیزم اومدم و وبت رو دیدیم ولی هر چی خواستم نظر بدم نشد ولی وبت عالیه،به خصوص عکس های خرم و سرنای که عالی بودن عزیزم...


ساجده
ساعت18:45---25 شهريور 1392
اوه اوه اصلا فراموش کردم تو بچه اصفهانی ..حالا چرا سپاهان مثلا من الان بچه مازندرانم داماش هم یه تیم مازندرانیه من مگه طرفدار داماشم .من طرفدار پرسپولیسم باور کن من اگه استقلالی یا سپاهانی بشم دوستام منو می کشند چون همشون طرفدار قرمزند..باور کن تو کلاسمون 22 نفریم فقط 4 نفرشون طرفدار استقلالند بقیشون همه طرفدار قرمزند البته ما 6 تا دوست صمیمی هستیم هر 6 تا هم طرفدار قرمزیم ولی به ما می گن 6 تایی ها ..اخه اگه استقلالی بودیم 6 تایی می شدیم حالا که قرمزیم 6 تا سروریم ..راستی دم داشت گرم که طرفدار قرمزه داداش سجاد من هم قرمزه درست هم سن تو و درست تو رشته ی ریاضی فیزیک هستش .. اصلا باید اینجوری بهت بگم به جز بابام کل خانواده طرفدار قرمزیم ..هههه استی سپاهان رو ولش بیا طرفدار قرمز شو ok ?
پاسخ مانیا:نه عزیزم نمیتونم اگه بیام و طرفدار آبی یا قرمز بشم مثل تو دوستام منو میکشن،تازه ما کل مدرسمون طرفدار سپاهانه و چون من با همه ی بچه های مدرسمون فان دارم نمیتونم تیمم رو عوض کنم و به غیر از مدرسه هم کل فامیل به جز ماهان داداشم همه سپاهانین ماهان هم میگه بیا طرفدار پرسپولیس شو ولی من که نمیرم... راستی یه سوال داشتم عزیزم،نظرت چیه که یه بیوگرافی از خودم بزارم؟؟؟آخه هر کی میاد وبم بهم میگه خودت رو بیشتر معرفی کن،اگه میشه جواب بده نظرت برام خیلی مهمه،من منتظرم...


ساجده
ساعت11:24---25 شهريور 1392
راستی مانی باید قرمز بشی البته اگی طرفدار ابی هستی
پاسخ مانیا:نه قرمز نه آبی فقط زرد طــــــــــــــــــــلایی،البته بگما من داداشم ماهان پرسپولیسیه...


ساجده
ساعت10:30---25 شهريور 1392
مانیا راهشو پیدا کردم تا تو به وبم بیای ....ببین اول می ری تو گوگل به این صورت می نویسی ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!! !!!!!(وبلاگ عشقم فقط امیر تتلو و بازیگران ترکی از ساجده جون ) صفحه ی موردنظر بالا میاد خودش نوشته عشقم فقط امیر تتلو بازیگران ترکی روش که کلیک کردی صفحه وقتی بالا اومد اگه زحمتی نمی شه یه2 دقیقه تحمل کن تا کل صفحه بالا بیاد چون من این راه رو امتحان کردم یه 2 دقیقه ای کشید تا صفحه بالا بیاد اگه این کارو کردی و وبلاگم یومد بدون که مشکل از اینترنتته چون من همه ی این راه هایی رو که بهت گفتم رو امتحان کردم و همشون بالا اومدند ..خوب به هر حال یه امتحانی بکن ضرری نداره ..فدات بابای
پاسخ مانیا:باشه حتما این راهم امتحان میکنم ولی من اینترنتم هیچ مشکلی نداره چند تا دیگه از دوستام هم میخواستن بیان وبت ولی باز نشد،امیدوارم بشه عزیزم بابای...


ساجده
ساعت10:23---25 شهريور 1392
ببینم مگه تو استقلالی هستی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!! اگه استقلالی باشی پس خیلی بی معرفتی
پاسخ مانیا:نه عزیزم،نه قرمز نه آبی فقططططططططططططططط رزد طـــــــــــــــــــلایی...


ساجده
ساعت18:54---23 شهريور 1392
ای بابا اینم از شانس من بد بخت دیگه

ببین تو گو گل ادرس وبمو کامل به این صورت

www.perspolis007.LXB.ir

بنویس شاید بالا بیاد
پاسخ مانیا:باشه عزیزم این راهم امتحان میکنم ولی چون اینترنت به اسم هایی مثل پرسپولیس حساسه بازش نمیکنه...


ساجده
ساعت23:09---22 شهريور 1392
خوب مانیا رو همون پیوند های روزانت که اسم وبمه کلیک کن صفحه بالا میاد ......من می زنم بالا میاد حالا تو هم یه امتحانی بکن ...اگه باز نشد یه راه حلی پیدا میکنم تا تو به وبم بیای
پاسخ مانیا:عزیزم این راهم امتحان کردم ولی نشد...


ساجده
ساعت17:54---22 شهريور 1392
مررررسی مانیا جون که درستش کردی

راستی من هر دفعه که به وبت میام نظر میدم اماتو وقتی به وبم میای اصلا نظر نمی دی ....از دستت دلخور می شما

پس زودی بیا نظر بده ..چون هر عکس جدیدی که از حوا و توپراک و یشیم و جمره و زینب مخصوصا خرم بخوای همه رو تو وبم گذاشتم پس زودی بیا نگاه کن ؟ok
پاسخ مانیا:عزیزم من هر چی سعی میکنم بیام وبت باز نمیشه،نمیدونم مشکل از کجاست ولی برای من باز نمیشه خیلی هم دلم میخواد بیام و وبت رو ببینم ولی نمیتونم،اگه میتونی بهم بگو چطور بیام وبت؟؟؟


kourosh
ساعت20:54---21 شهريور 1392
لام اتوسا جان این آدرس وبم :

http://www.lale-devri3.lxb.ir

توی لوکس بلاگ باز کردم .ترو خدا لطفا به هر کی میشناسی از دوستان بهشون بگو به همه لطفا و لطفا و منو لینک کن .خواهش میکنم
پاسخ مانیا:عزیزم من مانیا هستم فکر کنم اشتباه شده،باشه حتما بهشون میکم...


ساجده
ساعت12:13---21 شهريور 1392
مانیا جون اسم وبمو تغییر دادم لطفا تو هم اسم وبمو تو بخش پیوند ها پاک کن و این اسم جدیدی رو که بهت میدم جایگزینش کن اسم وبم عشقم فقط امیر تتلو و بازیگران ترکی هست

پس لطفا اسم جدید وبمو بزار

فوت شوهر عمت هم بهت تسلیت می گم انشا الله غم اخرتون باشه ....

راستی به وبم بیا عکس های جدید از هر بازیگری بخوای گذاشتم لطفا بیا و نظر بده ......به راهنماییت احتیاج دارم

قالب وبم رو هم عوض کردم

ببخشید اگه سرتو درد اوردم

ولی چی کار کنم باید می گفتم دیگه

پس تا بعد

بوووووووووس باااااااااای
پاسخ مانیا:ممنونم عزیزم امیدوارم غم نبینی،باشه درستش میکنم و بهت سر میزنم...


آتوسا
ساعت22:29---20 شهريور 1392
سلام مانیا جان خوبی وبت عالیه کارتم عالیه با تبادل لینک موافقی؟البته من قبلا تو رو لینک کردم
پاسخ مانیا:بله عزیزم،لینکی...


ساجده
ساعت19:54---18 شهريور 1392
مانیا چهرت خیلی اشناست

دیده دارمت ...... خوب شد عکستو گذاشتی ..منم عکسمو تو وبلاگم می زارم تو هم منو ببین شاید تو هم منو دیده باشی ... فدای تو بوووووووووووس باااااااااای
پاسخ مانیا:باشه حتما میام،تو کجا زندگی میکنی یعنی اهل کجایی؟؟؟


پریسا
ساعت0:41---18 شهريور 1392
مانیا جونم فکنم اشتباه وارد کردی خودت میتونی بری تو وب؟؟؟؟
پاسخ مانیا:آره عزیزم،درستش میکنم...


پریسا
ساعت0:39---18 شهريور 1392
ممنونم عزیز دلم فعلا اولشه ولی اگه گاه گدایی سر بزنی خوشحال میشم
پاسخ مانیا:باشه عزیزم حتما...


پریسا
ساعت19:25---17 شهريور 1392
ممنون parisa_2013.loxblog.comوبا عنوانfilm va serial
پاسخ مانیا:خواهش میکنم عزیزم لینک شدی...


پریسا
ساعت18:55---17 شهريور 1392
ممنون عزیزم مانیا جون مشکلم حل شد با تبادل لینک موافقی؟؟
پاسخ مانیا:البته عزیزم،با چه اسمی لینکت کنم...؟؟؟ اگه میشه آدرس وبت رو بهم بده...


پریسا
ساعت4:03---17 شهريور 1392
مانیا جونم من وب ساختم تو لوکس بلاگ بعد هر کار میکنم نمیتونم عکس و مطلب بزارم میشه کمکم کنی؟؟؟پاسخ مانیا:عزیزم اگه نمیتونی عکس آپلود کنی باید از وبهای دیگه کپی کنی و توی وبت بزاری...

fans cast turkey|طرفداران بازیگران ترکیه
ساعت23:12---10 شهريور 1392
اپم بیا دوست عزیزم منتظرتمممممممممممممممممممممممم مممممممممممممممممممممممممم

ممنون
پاسخ مانیا:اومدم عزیزدل...


amir
ساعت17:51---10 شهريور 1392
عزیزم باید به من بگی چه قسمتی رو
پاسخ مانیا:باشه الآن میام...


سانیا
ساعت20:34---9 شهريور 1392
آپم عزیزم
پاسخ مانیا:اومدم عزیزمممممممممم...


fans cast turkey|طرفداران بازیگران ترکیه
ساعت19:43---8 شهريور 1392
نه من میگم عهمیبن لینکایی که فعلا تواین پست هست عکساس کارول ومارکوسوبهم بده


توروخدابدش
پاسخ مانیا:آهان،آخی عزیزم گریه نکن باشه میدم...
پاسخ مانیا:راستی این کلمه ی چهارمت چیه؟؟؟


fans cast turkey|طرفداران بازیگران ترکیه
ساعت19:25---8 شهريور 1392
اوکی باوریدم قبول کردم

فقط میشه این لینک عکسای مدرسه شبانه روزیوبه منم بدی اخه خیلی دوسشون دارم منتظرجوابتونم
پاسخ مانیا:خوشحال شدم باوریدی،باشه حتما...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 8 شهريور 1387برچسب:,

] [ 15:52 ] [ مانیا*** ]

[ ]

مجله اينترنتي دانستني ها ، عکس عاشقانه جديد ، اس ام اس هاي عاشقانه

Up Page
کد پرش به بالای صفحه وب