شروع سریال کارادایی...

سلامممممممممممممممممم...

من خیلی خوشحالم،چون قراره 20 روز دیگه سریال کارادایی از شبکه ی GEM TV پخش بشه...لبخند

من که بی صبرانه منتظرم تا دوباره کنان جونم رو ببینم...

راستی فکر کنم ساعت 8 شب پخشش کنه...

یعنی بعد از تموم شد سریال شمیم عشق...

خوب نظر شما چیه؟؟؟خنده



نظرات شما عزیزان:

سارا99
ساعت22:00---10 شهريور 1392
منم همینطور ....وای خیلی خوشحالم خیلی وقته میذونم این فیلمو بازی کرده امدوار بودم جم نشون بده که میده ساعتش عالیه ولی ساعت ده تد جم پخش میشه ها
پاسخ مانیا:آره عزیزم ساعت 11 پخش میکنه،مرسی اومدی...


ملیکا
ساعت23:20---8 شهريور 1392
داری جدی میگی؟؟؟؟؟؟ واااااای هم خوشحالم هم ناراحت ...آخه کنان با سیبیله دوسش ندارمولی من میبینم عشقم هر جوری که میخواد باشه باشه....
پاسخ مانیا:آره عزیزم منم خیلی خوشحال شدم،ولی فکر کنم ساعت 11 شب بیاد...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 8 شهريور 1392برچسب:,

] [ 15:40 ] [ مانیا*** ]

[ ]

مجله اينترنتي دانستني ها ، عکس عاشقانه جديد ، اس ام اس هاي عاشقانه

Up Page
کد پرش به بالای صفحه وب