لطفا کمکم کنین...!!!

سلاممممممممممممممممم به همه...

بچه ها من یه سوال دارم لطفا کمکم کنین تا جواب اصلی رو پیدا کنم...

دوستای گلم بعضی ها میگن که سلن و تولگاهان قبل از شروع سریال عمر گل لاله با هم بودن...

بعضی های دیگه هم میگن تو اواسط سریال با هم رابطه پیدا میکنن...

یه عده ی دیگه میگن بعد از رفتن سرنای با هم نامزد میکنن...

و بعضی از افراد شایعه پراکن هم میگن سلن تولگاهان رو از دست سرنای قاپ میزنه و مال خودش میکنه...

من که گزینه ی آخر رو باور نمیکنم،ولی لطفا کمکم کنین...

این سوال ذهنم رو خیلی درگیر کرده...

کامنت بزارین و کمکم کنید...

فعلا بــــــــــــــــــــــابـــــــــــــــــــــاییییییییییییی...



نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت4:54---13 شهريور 1392
عزیزم در کمال ناباوری وباوجود اینکه من خودم سلن رو خیلی دوست دارم ولی گزینه سه درسته من صحبت کنان بال در یک اخبار را دیدم که میگفت تازه علاوه بر این سلن خیلی بد اخلاق و ایراد گیره و من از این خبر بسیار ناراحت شدم
پاسخ مانیا:مرسی از این که نظر دادی ولی من این شایعات رو باور ندارم عزیزم...


نیکی
ساعت17:08---10 شهريور 1392
یک ما دو ماه چیه سرنای و تولگاهان یک سال و نیم با هم دوست بودن
پاسخ مانیا:مطمئنییییییییییییییییییی؟؟؟


ملیکا
ساعت17:17---3 شهريور 1392
آپم....
پاسخ مانیا:اومدم عزیزم:-*...


ملیکا
ساعت0:04---31 مرداد 1392
آپم خواستی بیا
پاسخ مانیا:اومدم عزیزم...


سارا
ساعت23:47---30 مرداد 1392
نه ملیکا جون وقتی سریال شروع شده سرنای با تولگاهان دیگه بهم زده بوده ...
پاسخ مانیا:منم همین طور فکر میکنم،مرسی که اومدی...


ملیکا
ساعت15:19---30 مرداد 1392
فکر کنم اواسط فیلم تولگاهان با سرنای دوست بوده وبعد باهاش به هم زده وبعد عاشق سلن شده...البته فکر کنما نمیدونم...مرسی که سرزدی بازم بیا
پاسخ مانیا:وای،این جوری بدتر گیج میشم که،هرکی یه چیزی میگه،مرسی عزیزم که اومدی و کمکم کردی...


سارا
ساعت1:55---30 مرداد 1392
سلام

من خودم ازنویسنده یه وب پرسیدم که گفت مطمئنه

سرنای وتولگاهان 1یا2ماه باهم دوست بودن بعدش به هم زدن بعدش تولگاهان وسلن تو اواسط سریال عمرگل لاله عاشق هم میشن ونامزد میکنن

درمورد گزینه اخری اینا همش شایعه هستش که میخوان خرابشون کنن حقیقت نداره
پاسخ مانیا:مر30 عزیزم که کمکم کردی،بازم پیشم بیا...


پریسا
ساعت23:11---29 مرداد 1392
مانیا جونم منم دقیقا نمیدونم ولی اینو مطمئنم که گزینه اخر شایعه ای بیش نیس ...اونایی که سلن جونمو دوس ندارن اینا رو میسازن ...واقعا باید براشون متاسف میبود ...ببین من نمیدونم تو کدوم سایت بود ولی خوندم نوشته بود قبل از فیلم با هم بودن ولی مطمئن نیسم ممنونم گلم
پاسخ مانیا:مر30 عزیزم که اومدی...


پارمیدا
ساعت19:34---29 مرداد 1392
دقیقا سوال خودمو پرسیدی اگه فهمیدی به منم بگو ولی فکر کنم تو عمر گل لاله با هم دوست میشن مطمئنم اخری نیست اخری شایعست
پاسخ مانیا:باشه عزیزم تو هم اگه فهمیدی به من خبر بده،مر30 پیشم اومدی...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 29 مرداد 1392برچسب:,

] [ 19:3 ] [ مانیا*** ]

[ ]

مجله اينترنتي دانستني ها ، عکس عاشقانه جديد ، اس ام اس هاي عاشقانه

Up Page
کد پرش به بالای صفحه وب