جواب نظرسنجی

سلامممم به همه ی دوستان گلم...

امروز جواب نظر سنجی رو براتون آوردم...

نفرات اول:

آقای چنار(تولگاهان سایشمان) و خانم توپراک(سلن سویدر)

نفر دوم:

خانم حوا(بیرجه آکالای)

و نفر سوم:

آقای یوسف(مراد اونالمیش)

امیدوارم از جواب نظر سنجی راضی بوده باشید...

لطفا بهم بگید نظر سنجیه بعدی در مورد چه کسایی باشه...

منتظر نظراتتون هستم...

بـــــــــابـــــــــای....



نظرات شما عزیزان:

ملیکا
ساعت19:22---7 شهريور 1392
آپم با این آدرس...راستی مانیا جون لینک شدی منو با این آدرس بلینک
پاسخ مانیا:باشه عزیزم،لینکی...


ملیکا
ساعت18:08---6 شهريور 1392
بیا به این وب وتوی نظر سنجی شرکت کن..وب خودمه..
پاسخ مانیا:اوه اوه اوه،اومدم عزیزم...


ملیکا
ساعت15:15---1 شهريور 1392
آپم خواستی بیا
پاسخ مانیا:دارم میام...


نلی
ساعت19:08---30 مرداد 1392
همه مطالبت عالی .
پاسخ مانیا:مرسیییییییییی گلم...


sania
ساعت3:22---30 مرداد 1392
azizam khoshhal misham behem sar bezani
پاسخ مانیا:عزیزم حتما پیشت میام...


ملیکا
ساعت16:45---29 مرداد 1392
یه بار ساختم توی لوکس ولی قاطی کردو همه ی مطالبامو پاک کرد خودبه خود..به خاطر همین از لوکس متنفر شدم...مرسی که سرزدی..
پاسخ مانیا:آهان که اینطور،خواهش میکنم عزیزم بازم پیشم بیا...


ملیکا
ساعت16:26---29 مرداد 1392
چرا همش فیلتر میشه؟؟؟خواهش میکنم بهم بگو؟؟؟چــــــــــــــــرا؟؟؟؟
پاسخ مانیا:عزیز دلم،فکر کنم مشکل اساسی از میهن بلاگ،برادر منم تا حالا بیشتر از 20 تا وب تو میهن بلاگ ساخته ولی همشون فیلتری شده،اونم دیگه خسته شد دیگه وب باز نکرد،چرا نمیای تو لوکس بلاگ وب بسازی؟؟؟


ملیکا
ساعت14:33---29 مرداد 1392
هههههههه اون وبم هم فیلتر شد.به این بیا....
پاسخ مانیا:هی وای من،اومدم عزیزم...


ملیکا
ساعت10:45---28 مرداد 1392
مانیـــــــــــــــــــاجون آپـــــــــــــم با سرنای ومریم اوزرلــــــــــــیبدو بیا...
پاسخ مانیا:دارم میام،یواش یواش...


پارمیدا
ساعت14:29---27 مرداد 1392
باشه الان میرم مرسی که خبر دادی
پاسخ مانیا:خواهش میکنم عزیزم:-*...


ملیکا
ساعت13:13---27 مرداد 1392
مانیا جون اون وبم هم فیلتر شد اگه میشه بیا این وب...
پاسخ مانیا:اومدممممممممممم...


پارميدا
ساعت22:57---26 مرداد 1392
هورررررررررررررررا
پاسخ مانیا:ممنونم که اومدی عزیزم...
پاسخ مانیا:پارمیدا جون امیر گفت عکس هارو درست کردم،یه سری به وبش بزن عزیزم...


amir
ساعت20:42---26 مرداد 1392
مانیا جان دوتا سوال داشتم یکی اینکه چجوری تو وبلاگم اهنگ بزارم وی یکی اینکه چجوری یه کاری کنم تو وبلاگم کسی نتونه کلیک راست کنه و کپی کنه لطفا بیا تو وبلاگم بهم کمک کن خواهش ازت میکنم
پاسخ مانیا:باشه حتما عزیزم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 26 مرداد 1387برچسب:,

] [ 18:9 ] [ مانیا*** ]

[ ]

مجله اينترنتي دانستني ها ، عکس عاشقانه جديد ، اس ام اس هاي عاشقانه

Up Page
کد پرش به بالای صفحه وب